Pune punctul pe i

Cadouri pentru cei dragi


Cu patru ani in urma, in toamna cand am inceput liceul, am gasit in Cora un costum de Mos Craciun. Nu era de o calitate foarte buna, dar l-am cumparat. Asteptam sa vina iarna sa il pot imbraca si sa umplu sacul cu cadouri, sa le fac o surpriza celor dragi. Au fost momente frumoase si, de atunci, in fiecare iarna am imbracat acel costum. Evident, ulterior, bucuria statea numai in cadourile primite, pentru ca familia deja il cunostea pe “Mos Craciun”. Acum i s-a rupt barba si mi-a ramas cam mic, asa ca voi renunta la el de anul acesta.

 

Cadouri… ce si pentru cine? Ii pregatesc ceva special unei prietene la care tin foarte mult. Apoi am de facut cumparaturile propriu-zise. Parintii mei, bunicii mei, trei unchi si trei matusi, o verisoara de 16 ani si un verisor care, in perioada Craciunului, va avea 11 luni si jumatate. Am o vecina de 82 de ani (dar nu ii dai 50) 🙂 cu care ma inteleg foarte bine de cand eram mic, ii voi lua si ei ceva. Din pacate, din cauza programului meu incarcat, nu am mai avut timp sa o vizitez in ultima vreme. Mai sunt cateva persoane, unele le stiu de ceva vreme, altele le-am intalnit recent, carora vreau, de asemenea, sa le fac o surpriza. 🙂

 

Weekendul acesta incep! 🙂 Nu m-am gandit inca ce magazine voi “vizita”, nici ce mi-ar placea sa-i iau fiecaruia. Pur si simplu, ma plimb si atunci cand am gasit ceva interesant, stiu cui i se potriveste.  🙂 Cumparaturi placute tuturor!

Leave a Reply

