Pune punctul pe i


 

In urma workshop-ului din 8 ianuarie, astazi am organizat un Atelier cu tema “Aplicatii ale teatrului forum”. Ne-am strans cu totii la sala scolii Spotlight Acting. Cum astazi a fost ziua Carolinei, ne-am gandit cu totii sa-i facem o surpriza si sa-i cantam La multi ani!

Dupa aceea,  am prezentat foarte pe scurt conceptul de teatru forum si am trecut la o aplicatie. Steliana a fost Joker-ul. Au participat Ioana Picos (Aziza in Iubire si Onoare, regia Iura Luncasu, producator MediaPro Pictures), Carolina Sevastru, Rares Zimbran, Mariana Burlacu, Brandusa Draghici, Marius Petrescu, Ninel Ciocoiu, Nicolle Gheorghiu, Lavinia Alexandru, Mirela Radu-Cercel, Adriana Mihai, Alexandra Stefan si Iulia.  Am pus in scena, prin rotatie, secventele din scenariu, fara sa facem si partea de forum, in care trebuia sa schimbam finalul trist intr-unul pozitiv, pentru ca timpul era limitat. Dar a fost suficient, toti participantii au putut interpreta cel putin un personaj. Simplu, clar si natural. Teatrul forum este cel mai puternic instrument de interventie sociala.


Publicistoctavian™ anunta urmatorul Atelier din colectia “Artele spectacolului” in data de 19 martie 2011.

Leave a Reply

