Pune punctul pe i

Daca vrei, poti!


Am trecut printr-o perioada foarte dificila. Si nu pot spune ca am depasit-o (inca). Dar sunt pe drumul cel bun. Simt eu si o spun cei din jur. Sanatatea sau responsabilitatea? Intrebarea care mi-am pus-o zi de zi in ultimele doua saptamani, constient fiind ca sanatatea este pe primul loc. Am raspuns, fara sa stau pe ganduri. Greu. Cu o mare durere. Este dificil sa-i spui sa stea doar in casa celui care este obisnuit sa alerge, zi de zi, dintr-o parte in alta. Epuizarea… asta m-a adus aici. Si alte lucruri, care tin tot de ea. Prea multa munca!? Nu ma gandeam nici ca exista sintagma aceasta, nici ca ar putea duce atat de departe…

Ma simt mai bine. Si nu o sa fac nimic din ce ar putea sa ma duca inapoi unde am fost. Timpul este pretios si o spun cu convingere: sanatatea este mult mai pretioasa. M-am linistit si mi-am pus ordine in ganduri. Am inteles ca nu voi ramane in urma. Imi voi relua activitatea cand voi simti cu adevarat ca o pot face.

Sunt momente in care observi si ai timp sa analizezi lucrurile subtile. Momente cand poti intelege ce te intristeaza si ce iti umple inima de bucurie. Poti trece peste orice, oricate s-ar aduna simultan. Poti trece peste boala, cand ai un medic alaturi. Poti alunga plictiseala, cand ai o foaie si un pix. Dar nu poti trece peste singuratate, decat daca ai alaturi oameni sufletisti. Singuratatea este cea care duce depresia la cote maxima. Ti se pune un nod in gat. Vrei sa plangi. O faci, dar nu te-a ajutat cu nimic. Intalnesti rar oameni sufletisti, oameni care iti sunt dragi. Un cuvant spus din suflet iti umple sufletul de bucurie pentru tot restul zilei. Si iti da puterea sa mergi mai departe. Si ii multumesti lui Dumnezeu ca ai alaturi fiinte atat de bune, care sa iti vorbeasca sincer, sa te emotioneze profund si sa iti dea putere. Puterea de a te ridica. Dorinta de a merge mai departe. Sunt oamenii care te iubesc. Oamenii care vor sa le fii alaturi. Oamenii care vor sa te vada ridicandu-te. Oamenii pentru care te ridici. Oamenii pe care ii iubesti.

Am invatat formula fericirii. Acum sunt convins: Daca vrei, poti! Iti multumesc! ­čÖé

Leave a Reply

