Pune punctul pe i


De ziua copilului, am avut placerea de a coordona un eveniment frumos. Medutza de pe forumul AcasaTV si-a indeplinit visul: a intalnit-o pe Adela Popescu, iar emotiile au atins cota maxima. 

Visul Medei Izvernar, alias Medutza pe forumul AcasaTV, este bine cunoscut de toti navigatorii: sa o intalneasca pe Adela Popescu, vis care, ce este drept, il au multi fani ai actritei, dar pot spune ca putini isi doresc acest lucru cu aceeasi intensitate ca Medutza. Este fana Adelei din anul 2004, a postat peste 37000 mesaje pe forum si a parcurs o distanta de 500 km pentru a-si vedea visul cu ochii.

Adela este exemplul meu, in toate aspectele. Am admirat-o intotdeauna pentru modul ei de a fi, pentru simplul fapt ca este mereu ea.” a declarat Medutza pentru acest blog. Intalnirea a avut loc la Teatrul Arca, cunoscut sub numele “La scena”, la reprezentatia din 1 iunie a spectacolului de teatru “Cameristele” de Jean Genet, in regia Stefana Samfira, spectacol cu care Adela isi sustine examenul de licenta si in care este protagonista, interpretand-o pe Claire. Lacrimile nu au ezitat sa apara.

Ma simt extrem de fericita, deoarece mi-am dorit mult prea mult sa o intalnesc. Ii multumesc lui Dumnezeu ca mi-a scos in cale un prieten bun care s-a ocupat atat de mult si in detaliu de eveniment, pentru ca visul meu sa devina realitate“. a spus Medutza. O cunosc de mult timp pe Medutza si ma bucur ca am reusit sa-i indeplinesc visul. Daca eu sunt fericit, ea trebuie sa fie in al noualea cer. Si s-a vazut in ochii ei. Tin in mod special sa o mentionez si pe Alexa Sasana, prietena noastra, care a incercat in nenumarate randuri, ca si mine, sa-i indeplineasca visul Medutzei. Ma bucur ca am putut juca un mic rol in desfasurarea cu succes a acestui eveniment. Desi pare usor sa faci o invitatie, grijile apar in stabilirea detaliilor, am vrut ca totul sa iasa cum am planificat si sa fie o zi de neuitat pentru Medutza.

Intalnirea a fost o surpriza extrem de placuta si pentru Adela, care o cunostea pe Medutza (cele doua comunicand des prin e-mail) si a fost impresionata de  dragostea pe care micuta i-a aratat-o. “M-a emotionat profund, ma bucur ca ne-am cunoscut in sfarsit si ca a ajuns pana aici. A fost o surpriza foarte placuta. Am stabilit sa pastram legatura si mai des ca pana acum si sa ne revedem in toamna la spectacolul tau.” a concluzionat Adela. Evenimentul a fost incarcat de emotii, Medutza nu mai avea glas, o imbratisa incontinuu pe Adela, nestiind ce ar putea sa ii spuna mai intai, dupa sapte ani de asteptare, sapte ani de speranta. Medutza a fost insotita de parintii ei, Loredana si Mircea. Am petrecut impreuna o seara placuta, care s-a incheiat cu o sedinta foto – cea mai frumoasa amintire pe care Medutza a luat-o cu ea in drum spre casa, in orasul Oravița, judetul Caras-Severin.

Leave a Reply

