Pune punctul pe i


Cea mai frumoasa dovada ca un prieten te cunoaste, stie cine esti, cum esti si ce ai nevoie! De cateva zile, a aparut un nou membru in familia mea, un rasfatat de intreaga familie, un bebelus simpatic, mic si pufos care ne-a umplut casa de bucurie. Micutul Arik avea sase saptamani cand l-am primit cadou de ziua mea. Acum are doua luni, iar in cele doua saptamani de cand l-am primit a facut o multime de nazbatii, a invatat foarte multe lucruri si mi-a adus numai zambete. Uitasem ce inseamna sa ai un sufletel care te asteapta acasa sa se joace cu tine, care te asteapta in fiecare dimineata sa-l hranesti si al carui singur scop este sa te faca fericit. Si da, ce poate fi mai frumos decat o fiinta al carei scop este fericirea ta? 🙂 Voi publica in curand si fragmente din jurnalul lui Arik, primele sapte zile petrecute impreuna. Atasez cateva fotografii.

Multumesc mult! 🙂

Leave a Reply

