Pune punctul pe i

Interviu cu Marcel Lovin


Cantaretul Marcel Lovin, participant la show-ul Vocea Romaniei, a acordat in exclusivitate un interviu Blogului lui Tavi si a raspuns intrebarilor lui Octavian Finaru. Marcel ne-a vorbit despre inceputurile lui in cariera muzicala si despre influenta pe care a avut-o Dana Dorian asupra lui.

Octavian Finaru: Cand si cum ai facut primii pasi in canto?

Marcel LovinPrimi pasi in lumea muzicii au fost timizi. Nu aveam de gand sa marsaluiesc, cu bocancii mei murdari, pe covorul unei lumi pe care, pana nu de mult, o admiram de la distanta, de peste gard. 🙂 

Octavian Finaru: Cum ai cunoscut-o pe Dana Dorian?

Marcel LovinDana m-a ajutat sa depasesc acest prag. A fost cea care a deschis toate usile si daramat toate barierele, recladindu-ma nu doar pe partea de canto, ci si pe cea umana, cerebrala. Eram atat de emotiv, incat genunchii mei isi dezvoltasera propriul cortex si faceau ce vroiau atunci cand trebuia sa cant in fata unui public :):). I-am stapanit, pana la urma, cu ajutorul profei, bineinteles.

Octavian Finaru: Cum ti-a schimbat viata Compania de Artisti?

Marcel LovinCompania a avut un puternic impact asupra mea. Atat de puternic, incat ii voi dedica un intreg capitol in povestile pe care le voi impartasi copiilor mei. Acolo am cunoscut oameni noi, emotii noi, capacitati noi de care nu credeam ca dispun. Totul a iesit asa cum nu m-as fi asteptat vreodata. Experienta Companiei nu e doar cu bune, ci si cu rele, dar toate, absolut toate necesare pentru avansare, pentru cresterea de la adolscent la adult, trecand mereu prin jocurile copilariei. E tehnica Danei (una foarte foarte buna) :)). 

Octavian Finaru: Te-am vazut si in postura de actor. Ce ne poti spune despre aceasta latura?

Marcel LovinActoria e hobby. Nu as putea sa dedic la fel de mult ei cum dedic muzicii. Dar imi place la nebunie sa ma joc de altcineva :)).

Octavian Finaru: Ai jucat in scurtmetrajele lui Anthony, impreuna cu Ioana Picos. Descrie-ne putin cum a fost lucrul la aceste proiecte.

Marcel LovinIoana e superba fara indoiala. Anthony e foarte serios in momentele de regie si foarte greu de tolerat daca nu incerci sa vezi odata cu el ceea ce trebuie sa rezulte din munca respectiva. E deschis la orice alterari in viziunea lui, atata vreme cat acestea sporesc gradul de frumusete a imaginii. In rest: caterinca. Daca alege sa tina drumul regiei, cu siguranta va face o treaba extraordinara.

Octavian Finaru: Cum te-ai decis sa participi la Vocea Romaniei?

Marcel LovinVocea Romaniei m-a lovit pe mine, nu eu pe ea. Nu aveam niciun gand sa particip daca nu mi-ar fi fortat mana iubita mea, Ana, care mi-a spus ca decat sa stau sa ma uit la emisiune, bolborosindu-i ei ca nu am fost la preselectie, mai bine particip si o scutesc si pe ea de disconfort. :))) Ma bucur enorm ca a luat decizia pentru mine!

Octavian Finaru: Un mesaj pentru telespectatori?

Marcel LovinPentru telespectatori si pentru cititorii Blogului lui Tavi, in primul rand la multi ani de Sf Nicolae, in al doilea rand le multumesc ca stau cu ochii pe noi si rog mult sa isi sustina favoritii, iar daca printre ei ma numar si eu atunci “1276 Marcel” :)))

Iata si doua scurtmetraje in care a jucat Marcel, alaturi de Ioana Picos, in regia Anthony Icuagu:

Comments on: "Interviu cu Marcel Lovin" (4)

  1. Marcel, noroc bun la Vocea Romaniei ca ai un talent enorm!

Leave a Reply

