Pune punctul pe i


Va mai amintiti de acest articol? Ieri, 14 ianuarie 2012, am participat la un Concurs National, Bucharest Open 2012, organizat de Delegatul oficial World Cube Association in Romania, Radu Faciu. Am participat doar la probele 2x2x2 si 3x3x3. Dupa aproape un an de pauza, fara “antrenament” – decat cateva rezolvari in aceeasi dimineata, am fost foarte multumit de rezultatele pe care le-am obtinut, timpii mei ramanand aproape aceiasi ca la ultimul concurs (Romanian Nationals 2010 – decembrie 2010).

Mi-ar placea sa-i amintesc, dintre cei care au obtinut rezultate extraordinare, pe Radu Faciu, Vlad Bogdan Jianu, Cristian Leana, Szabolcs Bordas si Teodor Fodoran. Impreuna cu Iulia si alaturi multi alti participanti din diferite tari, am petrecut o zi frumoasa in compania unui hobby pe care, din pricina putinului timp liber, il cam uitasem, dar nu de tot. 😀 Astept urmatorul concurs! 🙂

Mai jos este o scurta galerie video! Sa aveti o duminica de vis!

Comments on: "Octavian Fînaru la Bucharest Open 2012" (1)

  1. […] coleg de liceu. Va amintiti acest articol in care prezentam hobby-ul despre care vorbeste Paul? Sau acest articol publicat dupa al doilea concurs la care am participat? V-am povestit deja cum am adus in Colegiul […]

Leave a Reply

