Pune punctul pe i


“Noaptea asta te-am visat. Erai, din nou, langa mine. Pareai atat de fericita… Desi ma temeam ca esti un vis, nu-mi era frica de disparitia ta. Clipele petrecute impreuna erau tot ceea ce conta. Si nu ma puteam gandi la altceva. M-am bucurat de noi. Am fost una cu tine. Am fost impreuna si au luat viata in mine toate amintirile noastre. M-am simtit multumit si relaxat intr-un fel pe care nu l-am mai simtit alaturi de nicio alta persoana. Toata lumea se derula cu o viteza inimaginabila, dar noi, tinandu-ne de mana, parca traiam toate momentele intr-o singura clipa. Si erai, din nou, langa mine. Dupa atata dor, dupa atatea lacrimi, ti-am simtit sufletul aproape. Ma priveai si respirai incet langa mine, cu fericirea linistita ca ma bucurai din nou, straino! Am retrait cel mai frumos si mai intens sentiment. Sa fiu cu tine e ca si cum as fi infasurat intr-o confortabila, calduroasa patura de iubire. Iti spun, cu cat te priveam mai mult, cu atat intelegeam ca nu este nimic mai pretios decat a fi langa tine. Am simtit palma ta pe inima mea, te-am simtit pe tine regasindu-te in mine si iti rezemai capul pe pieptul meu, eu primindu-te cu toata fiinta. Ma cautai lipindu-ti obrajii de mine. Obrajii care te-au facut sa explodezi de bucurie la inceputul nostru. Ti-am simtit parul moale pe gatul meu, mangaiandu-ma cu bucurie. Nu era nevoie sa folosim cuvinte. Ne cunosteam prea bine si stiam ca am trait acelasi dor, aceeasi apreciere. Ai ramas in bratele mele pana la revarsatul zorilor, aprinzandu-ma cu lumina ta. Suflet curat, sensibil si puternic deopotriva, esti cel mai minunat lucru care mi s-a intamplat. Privirea ta, intotdeauna stralucitoare. Sarutul tau, mereu dulce. Zambetul tau, aceeasi liniste. Nu era nimic care sa ne eclipseze pacea, bucuria si fericirea pe care le-am respirat in aceasta comuniune. Rasul tau, mic panda, alinarea pe care am gasit-o impreuna in bratele noastre. Tu, etern fermecatoare si blanda. Imbratisati, tinandu-ne de mana, am fost fericiti. Acum m-am trezit. Linistit, astept rasaritul soarelui. Pe taramul nostru, am fost amandoi. “

Leave a Reply

